[linux] Bezdrotove prepojenie 2 bodov na 50m

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Úterý Leden 28 21:59:43 CET 2003

Okno1 na budove 1(B1) je o 10m vyssie a asi v 55 az 85s. uhle k O2 na B2.
popod ide chodnik, ulica, cesta a budova 7 a 8.

Priama viditelnost sa da (asi) dosiahnut vystrcenim "antenok" vonku - ale
radsej by som preferoval ine riesenie.

Okrem toho na B1 (vyssej) by "to" bolo nutne prichytit zvonku na kolmu
stenu - cize by som sa radsej vyhol tomu rieseniu (blby pristup z okna, v
x-metrovej vyske sa zle vrta, vzhlad). Pokial by sa jednalo o antenku "nic
nevaziacu" ci pod zariadenie - celkom by to uslo.

BTW: Vies mi zhruba vycislit co tam potrebujem? (komponenty, popr. aj ceny -
nie je problem Agem, BGS, Asbis ...)
ak by to bolo velmi OT, tak aj na sukr. mail

THX za kazdu radu

nsfr