[linux] Bezdrotove prepojenie 2 bodov na 50m

NoSFeR nosfer na seznam.cz
Středa Leden 29 00:27:45 CET 2003

Vdaka za vs. linky.

Skuste ma nasmerovat, kt. 2 WiFi karty a co este k tomu mi treba na bod 2
(linux) a 4(cena+rychlost).
Linux je silnou podmienkou, 3Mbit tiez (aspon 10 bodne) - je vobec mozne za
tychto podmienok postavit akukolvek "bezkablovku" na 50-60m??

Vdaka za kazde nakopnutie ...

<komercia jak fras>
Nakolko vsak projekt RONJA je pre mna casovo narocny s "neistou buducnostou"
ponukam:
Za financnu odmenu (naklady + 2000Sk) za 2ks RONJA10Mbit FD, popr. ina
dohoda ...
</komercia jak fras //urad prace :)>

nsfr