[linux] bezdiskove stanice a vykon

Marek Grac xgrac na informatics.muni.cz
Středa Leden 29 09:24:15 CET 2003

zdravim,

rozmyslame o tom, ze by sme presli na bezdiskove stanice a server. clankov
o tomto som nasiel bezpocet, lenze zopar odpovedi mi stale
chyba. momentalne mi ide hlavne o to, ci nebude ubytok na rychlosti
takychto pocitacov prilis velky. aplikacie sa totiz budu spustat lokalne a
nie na servery [kym nevytvorime poriadny cluster]. najslabsie pocitace,
ktore chceme takto pripajat by boli zhruba nejake P3 500MHz + 256 MB
RAM. nejake testy som skusal a prisiel na to, ze disky pripojene zo
servera su [pri beznej zatazi] o cosi rychlejsie ako lokalne. Kedze
momentalne mame jeden 'zbytocny' server, tak by sme ho radi vyuzili. Este
par technickych detailov, siet 1Gbit/100Mbit, server 2xXeon 900Mhz, 1GB
RAM, nejake to rychle SCSI. Vitam kazdy napad, alebo odkaz na cosi
podobne.

m,

--
[ marek 'marx' grac / gerard ][  V niektore veci musi clovek verit  ]