[linux] Grub

pf na nextra.sk pf na nextra.sk
Středa Leden 29 14:06:14 CET 2003

Citácia Peter Surda <shurdeek na panorama.sth.ac.at>:

> rh7.3
> ?
> Takisto ako ked tam mas ext3. Sprav na nej adresar /grub, popripade
> /boot/grub
> a tam svacni vsetky potrebne subory. No a potom
> root (hd0,whatever)
> setup (hd0)
>
> A je vymalovano.

> S pozdravom,
>
> Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na panorama.sth.ac.at>, ICQ 10236103,
Nemyslim si, ze by to fungovalo. Grub si cita vsetky konfiguracne udaje z
partisny, na ktoru je nasmerovany. V master boote je len program, ktory asi
nebude nejako extra velky a preto pochybujem o jeho schopnosti citac udaje z
lubovolneho filesystemu. AK to vsak fungovat bude, tak by ma to velmi zaujimalo.

PF