[linux] Bezdrotove prepojenie 2 bodov na 50m

Ivan Malich malich na decef.elf.stuba.sk
Středa Leden 29 17:39:31 CET 2003

Cauko

> Okno1 na budove 1(B1) je o 10m vyssie a asi v 55 az 85s. uhle k O2 na B2.
> popod ide chodnik, ulica, cesta a budova 7 a 8.
>
> Priama viditelnost sa da (asi) dosiahnut vystrcenim "antenok" vonku - ale
> radsej by som preferoval ine riesenie.
>
> Okrem toho na B1 (vyssej) by "to" bolo nutne prichytit zvonku na kolmu
> stenu - cize by som sa radsej vyhol tomu rieseniu (blby pristup z okna, v
> x-metrovej vyske sa zle vrta, vzhlad). Pokial by sa jednalo o antenku "nic
> nevaziacu" ci pod zariadenie - celkom by to uslo.

Mame urobene nieco take:
AP je normalny komp, hostap, kupovana vsesmerova antena. Niektori
klienti byvaju vyse 100 metrov daleko a pripojenie riesia tak, ze ku
kompu maju cez USB pripojenu sietovku, tu maju niekde pri okne (z
vnutornej strany) a maju signal > 90%.
Cize si myslim, ze ak na obidve strany das linuxa, nejake wifi sietovky,
tie malicke antenky dodavane aj s tym (a tie antenky vystrcis z okna),
tak by ti to malo slapat.

> BTW: Vies mi zhruba vycislit co tam potrebujem? (komponenty, popr. aj ceny -
> nie je problem Agem, BGS, Asbis ...)
> ak by to bolo velmi OT, tak aj na sukr. mail

Normalny komp, ktory ma 400+ MHZ procesor, linux, drajver hostap
alebo linux-wlan, kabel od kompa ku antene. No a vsetko toto 2x
samozrejme.

Ico

--
Ico <ico na podvodnik.cz> <malich na decef.elf.stuba.sk>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.