[linux] Re: Uctovny SW pod Linuxom.

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Čtvrtek Leden 30 03:39:56 CET 2003

On Wed, Jan 29, 2003 at 03:44:43AM +0100, Marian Cavojsky wrote:

> Dufam, ze som si spravne vylozil slovo 'ecidence' ako dalsie vyskyty
> hodnot, ktore su na fakture.

:-) err evidence

> Moje vlastne nikde. Jednoducho si vypisujem faktury a tlacim ich.
>
> V Tucniakovi by to mal byt SQL server, len zatial to nie je funkcne.

dival jsem se na gnucash a v nestabilni verzi 1.7.8 to vypada opravdu
pekne - zakaznici, dodavatele, reporty...pekne, asi na to vice kuknu,
nebo kdyz bude cas neco spichnu :-)

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CANADA           ...... / .......
Registered linux user #217487