[linux] Xserver vs. win32 - zaver

Plzik Milan mmp na golem.gymzv.sk
Čtvrtek Leden 30 09:53:56 CET 2003

On Wed, Jan 29, 2003 at 03:05:45AM -0800, Jaroslav Soltys wrote:

> alebo ked bude xciet za jazdy menit bitovu hlbku alebo
> virtualne rozlisenie obrazovky. to su veci, ktoryx sa
> neviem dockat uz strasne dlho. a potom to uzivatelom
> vysvetlujte, preco to nejde :(
>
> jard

Toto by uz o chvilu nemal byt problem. Do Xov sa od verzie 4.3 planuje
zaviest rozsirenie XRandR, ktore bude vediet take veci, ako za behu menit
rozlisenie(aj virtulne) aj farebnu hlbku. Uz terajsie verzie obsahuju
klientsky program xrandr, ktory to podporuje, len v serveroch to este nie
je implementovane. Problem bude len v tom, ze to musia podporovat aj X
klienti, ale napriklad KDE by to uz malo podporovat.
	Milan Plzik