[linux] Re: Maildir format + maildrop

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Leden 31 08:44:33 CET 2003

On Thu, Jan 30, 2003 at 03:36:13PM +0100, Marcel Telka wrote:

> To bude asi tym, ze popis mailbox formatu je mimo posobnosti RFC.
> Mailbox format nijako (sam o sebe) nesuvisi s internetom, sietami
> a pod.
>
> http://www.rfc-editor.org/

existuje vobec nejaka definicia formatu mbox? ja som nasiel iba toto:
http://www.qmail.org/man/man5/mbox.html  alebo
http://www.qmail.org/qmail-manual-html/man5/mbox.html

a co sa tyka toho maildrop-u:
http://mail-index.netbsd.org/netbsd-bugs/2002/02/10/0007.html

takze co dalej? bud budem pouzivat procmail alebo na kazdy maildropom
novovytvoreny mbox subor pouzijem sed, aby zmazal prvy riadok ...

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE