[linux] MySQL odstranuje medzery na konci retazcov

Andrej Hosna Andrej.Hosna na iblsoft.com
Pátek Leden 31 09:11:28 CET 2003

>         * pouzit datovy typ text:
>
> mysql> insert into test values ('aaa
>   '); Query OK, 1 row affected (0.00 sec)
Pripadne enkodovat medzery na napr. %20 ... a pri vyberani %hexa prevadzat do
povdej ascii formy.
Adino
--
Andrej HOSNA (Andrej.Hosna na iblsoft.com)
IBL Software Engineering, http://www.iblsoft.com