[linux] MySQL odstranuje medzery na konci retazcov

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Leden 31 05:36:57 CET 2003

>         * pouzit datovy typ text:

To som pisal v prvom bode. AFAIK blob == text, ale rad sa necham poucit ak
to tak nie je.

Metoda ktora tu bola spomenuta cez rawurlencode()/rawurldecode() vyzera
byt ako schodne riesenie. Problem je, ze v najhorsom pripade do
varchar(255) resp. char(255) ulozim maximalne 255 / 3 znakov (medzier).
Ale ved nic na svete nie je dokonale... :-)

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk