[linux] Zvlastna chyba pri pouziti PAM a samba PDC + windows NT,2k,xp

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Úterý Červenec 1 15:20:42 CEST 2003

--snip--

EB> Jasne, prave takto to mam teraz spravene, plaintext a heslo sa vyuziva
EB> na viacero veci. Ale win2000 potrebuju pre ROAMING PROFILES sifrovane
EB> hesla, nepomaha ani regpatch.

EB> Asi nie je ina moznost ako mat heslo 2x, raz pre sambu a raz pre ostatne
EB> sluzby. Je mi jasne ze s tym nic nespravim, okrem jedneho miesta na
EB> menenie hesla, ktore zapise aj cryptovane heslo aj zahashovane pre sambu.

Neda sa to urobit nejako tak ze by si mal LEN samba-like zahashovana
hesla? Mozno existuje nejaky PAM modul pomocou ktoreho by mohlo vsetko
co pozna PAM vyuzivat sambovske hesla?

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk