[linux] titulky do SVCD

Pavel Cina p.cina na datacall.biz
Úterý Červenec 1 16:36:08 CEST 2003

Tento clanok som samozrejme cital este predtym ako som poslam tuto
otazku do konfery. Su tam spominane len Dvd::Rip, ktory mam doma
nainstalovany a v ktorom tie titulky z externeho suboru urobit neviem.
Dalej je tam spominany Acidrip, ktory ale citujem "Titulky, (S)VCD a
vypalování sice na rozdíl od dvd::rip nejsou součástí vybavení
acidripu..." titulky nevie. Dalej su tam spominane transcode a MEncoder.
Snazil som sa nieco najst o transcode a MEncoder, ale ako som povedal uz
predtym, nic, comu by som rozumel som nenasiel. Transcode by to vraj mal
pomocou nejakeho pluginu vediet, ale tiez som nepochopil, ako to urobit.

Dovolim si teda este raz zopakovat moju otazku:
Vie niekto ako vrenderovat titulky (tak aby tam boli nastalo) z
externeho suboru (*.sub) do filmu?

Pavel

Dňa Po, 2003-06-30 at 21:14, Ivan Ivanov napísal: