[linux] UPS - ovladaci soft...

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Středa Červenec 2 12:24:10 CEST 2003

On Wed, Jul 02, 2003 at 12:20:59PM +0200, Kocur wrote:
>    nazdar lidi..
>
>    potrebujem neaky sw pre UPS APC Smart 2200
>
>    stiahol som z ich webu original PowerChute
>    ale to je neaka stara verzia z `99
>    a na MDK 9.0 mi to nefici...

Hej, dokonca pisu, ze je unsupported a tusim to malo aj nejake bufy.
Ale skusal som to a slape to aj na novsich distribuciach.

Doporucujem ale radsej pouzit nut (porzri freshmeat, resp. vacsina
distribucii to uz ma v sebe). Nevie to ale nastavovat parametre
UPS, ako su cas po ktory ma byt vypnuta, min. kapacita baterie,
ked ma zapnut pocitac, ... To musis stale spravit cez PowerChute.

		Cafte.
				SAL