[linux] windows maker

Čtvrtek Červenec 3 10:35:16 CEST 2003

On Wed, Jul 02, 2003 at 09:27:40PM +0200, Peter Kokles wrote:
> Zdravim.
>
> Chcem sa opitat, stiahol som si novy Windows maker.

opytat, WindowMaker

> Skompiloval som ho podla navodu ale nikdy sa my nepodarilo nastavit
> slovensku lokalizaciu.Nevie dakto nahodov kde robim chybu. Dakujem

Nenapisali ste nic konkretne. O co ste sa pokusali? Ako Vam moze niekto
povedat, kde robite chybu, ked ste nenapisali co robite?

Pripadne skuste napisat, ktoru verziu to mate, akym prekladacom, to
prekladate, a pripadne ake prepinace ste pouzili pri './configure'.

Osobne som WM kompiloval uz velmi davno. Pouzivam predkompilovane
balicky s Debian testing.