[linux] Re: [linux] dhcp server

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Neděle Červenec 6 14:41:07 CEST 2003

Dobry den,

Tuesday, June 24, 2003, 2:26:19 PM, you wrote:

ml> zdravim

ml> dhcp.leases som nasiel v /etc ale aj ked som uz predajal 60 adries je
ml> prazdny.Divne je to,ze ked sa pozriem na pridelene IP cez linuxconf,
ml> vidim tam vsetkych host,mac,IP a pod. Odkial taha linuxconf tento
ml> zaznam?

ml> miso

ml> Dne 24. červen 2003, <linux na lists.linux.sk> napsal:

> [...]

skus kuknut na freshmeat.net a daj si hladat nieco ako dhcp stat, male
scriptiky, tusim 2 co sa rovnako volaju a cez weba si mozes pozerat
rozne info o leasoch.
cee ya
Miki

--
Best regards,
 Peter                            mailto:mikeska na alcatel.sk