[linux] OT: cisco aironet 350

Oskar Stolc Oskar.Stolc na intrak.sk
Pondělí Červenec 7 07:19:33 CEST 2003

Ahojte,

mam trochu OT otazku, ale riesil som ju v Linuxe :-)

Mam 3 kusy PCMCIA WIFI karty typu CISCO AIRONET 350. Vsetky tri sa po
zasunuti do pcmcia slotu deteknu, hotplug natiahne spravny modul
'airo_cs', nastavi sa essid a mod, a ako dalsej ethx karte sa prideli IP
adresa.

Problem je v tom, ze dve idu uplne v pohode a nepretrzite, ta tretia sa
po cca 15-tich sekundach "odpoji". Prikaz iwconfig ukazuje, ze uplne
strati signal a uz sa nerozbehne.

Dal som tu wifi kartu reklamovat, poslali mi spat inu, ale ta sa sprava
tak isto. Cize mojimi rukami presli 4 karty, 2 idu bezproblemovo a tie 2
sa po kratkom case po nabehnuti zaseknu.

Zacinam si byt neisty, ci je problem v kartach alebo vo mne... :-)

Riesil uz niekto z vas takyto problem?

Vdaka za kazdu radu, pripomienku...

Oskar