[linux] OT: cisco aironet 350

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Červenec 7 08:35:26 CEST 2003

Dňa Po 7. Júl 2003 07:19 Oskar Stolc napísal:
> Ahojte,
>

> mam trochu OT otazku, ale riesil som ju v Linuxe :-)
>
> Mam 3 kusy PCMCIA WIFI karty typu CISCO AIRONET 350. Vsetky tri sa po
> zasunuti do pcmcia slotu deteknu, hotplug natiahne spravny modul
> 'airo_cs', nastavi sa essid a mod, a ako dalsej ethx karte sa prideli IP
> adresa.
>
> Problem je v tom, ze dve idu uplne v pohode a nepretrzite, ta tretia sa
> po cca 15-tich sekundach "odpoji". Prikaz iwconfig ukazuje, ze uplne
> strati signal a uz sa nerozbehne.
>
> Dal som tu wifi kartu reklamovat, poslali mi spat inu, ale ta sa sprava
> [...]
no, jeden problem moze byt v tom, ze nove cisco karty sa dodavaju s firmware
5.x.x, ktory zatial je podporovany iba vo WIN (priamo v  release notes je
napisane, ze mac a linux is not supported). Pre linux treba pouzit firmware
rady 4.x.x, posledny je 4.25.30, odskusane, pouzivame to vo firme.
ale pozor:
- kartu s novym firmw sa mi pod lin nepodarilo preprogramovat, musel som to
urobit vo win
- nove ovladace od cisca pod win (tzv acu 2.0 maju defaultne nastavene, ze po
vlozeni kary updatnu formware na 5.x.x - daj na to pozor)

	peter

P.S. keby daco, sa kludne ozvi
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555