[linux] OT: cisco aironet 350

Oskar Stolc Oskar.Stolc na intrak.sk
Pondělí Červenec 7 09:14:16 CEST 2003

Caute,

> no, jeden problem moze byt v tom, ze nove cisco karty sa dodavaju s
> firmware 5.x.x, ktory zatial je podporovany iba vo WIN (priamo v
> release notes je napisane, ze mac a linux is not supported). Pre linux
> treba pouzit firmware rady 4.x.x, posledny je 4.25.30, odskusane,
> pouzivame to vo firme.  ale pozor:
> - kartu s novym firmw sa mi pod lin nepodarilo preprogramovat, musel
> som to urobit vo win
> - nove ovladace od cisca pod win (tzv acu 2.0 maju defaultne
> nastavene, ze po vlozeni kary updatnu formware na 5.x.x - daj na to
> pozor)

pozeral som sa s cisco utilitkou pod windowsami, cisla firveru na
vsetkych kartach su rovnake: 4.25.30

a predsa, dve mi idu bezproblemovo, tretia po cca 15 sekundach strati
signal a sama od seba uz nenabehne.

Cisco diler mi potvrdil, ked som tu kartu mal na reklamacii, ze sa po
case odpoji a mi poradil, aby som restartol access point, ze potom sa ta
karta rozbehne a drzi spojenie. Ano, rozbehne sa, ale nemozem si dovolit
restartovat AP zakazdym, ked zapnem pocitac s touto kartou :-)

Nejake ide napady, please?

Ide mi o to, ze sa bojim kupit dalsich 6 kusov cisco aironet 350-tiek,
lebo neviem, ci mi pojdu...

> peter

oskar