[linux] OT: cisco aironet 350

Ing. Peter Bodnár Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk
Pondělí Červenec 7 09:31:42 CEST 2003

Dňa Po 7. Júl 2003 09:14 Oskar Stolc napísal:

> pozeral som sa s cisco utilitkou pod windowsami, cisla firveru na
> vsetkych kartach su rovnake: 4.25.30
>
> a predsa, dve mi idu bezproblemovo, tretia po cca 15 sekundach strati
> signal a sama od seba uz nenabehne.
>
> Cisco diler mi potvrdil, ked som tu kartu mal na reklamacii, ze sa po
> case odpoji a mi poradil, aby som restartol access point, ze potom sa ta
> karta rozbehne a drzi spojenie. Ano, rozbehne sa, ale nemozem si dovolit
> restartovat AP zakazdym, ked zapnem pocitac s touto kartou :-)
>
> Nejake ide napady, please?

> [...]
hmm, tak potom neviem, ja mam vo firme 7 kariet a vsetky slapu o.k.....
tlacil by som na tvojho dodavatela, nech ti vymeni kartu, lebo mas pravdu,
restartovat AP nie je riesenie

	peter
--

System integrator for LAN/WAN
TTC Telecom s.r.o.	tel: +421 55 7283 555