[linux] sendmail & .forward

LukᚠStaňa lukas.stana na post.sk
Úterý Červenec 8 06:51:17 CEST 2003

prosim vsetkych ludi s dobrym srdcom: Pomozte novacikovi v Linuxe!

Mam doma Mandrake Linux 9.1 a v skole na serveri je Debian 2.2 a sendmail 8.9.3. Chcel som si spravit notifikaciu na e-mail, ale uz pri prvom kroku som nasiel zadrhel: Ako pri prijat noveho mailu zariadit, aby bola jeho hlavicka spracovana scriptom (napr. od koho je, predmet spravy atd.)? Skusal som do .froward pridat:

|/home/stana/notifikacia

alebo bohuzial to nepohlo

Existuje nejaky dobry clovek, kto to vie, aby mi poradil? Do schranky mi chodia v kuse e-maily a ja niekedy nemam cas stale kontrolovat, co prislo, lebo 50% je spam!

Dakujem velmi pekne za odpoved.

Lukas Stana

________
Bezplatny webmail, forum, PaciNepaci - www.POST.sk