[linux] Re: [linux] KWord a doc

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Úterý Červenec 8 13:18:37 CEST 2003

----- Original Message -----
From: "michal lackovic" <twix na seznam.cz>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Tuesday, July 08, 2003 12:58 PM
Subject: [linux] Re: [linux] KWord a doc

> Ahoj,
>
> co za desktop pouzivas? KDE,gnome?
> OO 1.0.2 je dobra volba, myslim ze staci ked si ho vlozis do menu a
> potom ho uz nebudes pustat cez terminal./v MDK cez MDK menu editor/

Vdaka  za radu. Ide o KDE problem je v tom, ze po spusteni OO1.0.1, ktore
vzdy zlyha sa prepise konfigurak na OO1.0.1 a potom uz 1.0.2 nejde spustit
ani z teminalu az do editacie konfiguraku... Keby som vedel ako sa edituje
menu tak by som to urobil ako mi radis... Asi skusim ten MDK menu editor...

Vdaka este raz

Peto...