[linux] Re: [linux] Re: [linux] KWord a doc

michal lackovic twix na seznam.cz
Úterý Červenec 8 13:43:20 CEST 2003

Este by som ti odporucal, vyhodit starsiu verziu OO a necht len tu
novu. Ak tam teda mas KDE tak je to dost user friendly pre vsetkych
uzivatelov.Mozem im vytvorit ikonu priamo na ploche :-)
miso