[linux] Chybajuce kernel moduly pre tlac cez paralerny port

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Úterý Červenec 8 16:26:42 CEST 2003

Zdravim,
skusal si uz nieco ako echo "blabla" > /dev/lp0 ?

Funguje ti paralelny port ? Nemas ho zakazany v bios-e alebo nemas tam
nejako irq koliziu ? V dmesg mas nejake hlasky o tom ako ti identifikuje
paralelny port ?

Skus si precitat /usr/src/linux/Documentation/parport.txt

char-major-6 su veci ako lp0, lp1, lp2, ...

Rozdiel medzi /dev/lp0, /dev/par0 a dev/partport0 je v sposobe ako sa
pristupuje k paralelnemu portu a ako komunikacia sa tam pouziva...; matne
si nieco pamatam o ECP a tak podobne...

Inak skus nabuduce poslat aj verziu jadra a konfiguraciu ...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk