[linux] Latex

Čtvrtek Červenec 10 10:31:49 CEST 2003

On Wed, Jul 09, 2003 at 10:12:44AM +0200, Matej Kosik wrote:

> pokial som to dobre pochopil z dokumentacie, tak `cslatex'
> je len taky nahodny hack cs-nadsencov. Bol snad aktualny,
> ked latex nepodporoval slovencinu. V sucasnosti je slovencina
> integrovana v latex-u, len treba vediet, ako sa to pouziva.

Ano da sa pouzivat latex cez T1 (ci Cork, ci ako sa nazyva to
kodovanie.) Neviem ako je to aktualne, ale latex nemal dotiahnute nejake
veci v deleniach slov (ak sa nemylim) a cslatex tieto veci riesil. Islo
tam o neochotu autorov LaTeX-u, zaradit upravy od Petra Olsaka.

Nieco o tom povedal priamo p. Olsak na Zilinskom LugCon-e v oktobri
2002. Bohuzial si to uz presne nepamatam a zapisky som si trosku
odflakol.