[linux] K3b

Martin Simovic macomaciak na yahoo.com
Čtvrtek Červenec 10 10:49:25 CEST 2003

dik za radu, nakoniec som to spravil z prikazoveho riadku cdrdao write --device 0,0,0 --driver generic-mmc /home/......./toc-file

da sa nejako nastavit v GUI aby pouzival tento driver a hotovo? (nech mam nejaky ten user-komfort :-))) )

(aj ked v prikazovom riaku sa clovek citi tak nejak viacej hackersky :-))))))) )

Marek Kilimajer <kilimajer na webglobe.sk> wrote:

Frantisek Repkovsky wrote:

> Zla syntax :-), co tak najprv skusit cdrdao -h ? To Ti povie ze:

> Usage: cdrdao [options] [toc-file]
>
> --driver nie je command ale option. Takze spravne to ma byt napr. takto:
>
> cdrdao read-cd --device 0,0,0 --driver generic-mmc test.toc

Takze v K3b je chyba - options ma dat za command, a nie naopak.