[linux] K3b

Frantisek Repkovsky repkovsk na magic.allianz.sk
Čtvrtek Červenec 10 11:37:18 CEST 2003

Ahoj,

On Thu, 10 Jul 2003, Martin Simovic wrote:

> dik za radu, nakoniec som to spravil z prikazoveho riadku
> cdrdao write --device 0,0,0 --driver generic-mmc /home/......./toc-file
>
> da sa nejako nastavit v GUI aby pouzival tento driver a hotovo? (nech mam
> nejaky ten user-komfort :-))) )

Ked sa Ti nedari nastavit driver priamo cez k3b GUI (v nastaveniach
cdrdao), tak skus pouzit config subor, ktory pouziva cdrdao (napr.
/etc/cdrdao.conf) a nastav si tam write_device, write_driver. Mozes ho
vytvorit rucne, alebo pouzit option --save a cdrdao by si ho mal vytvorit
sam a ulozit volby ktore si pouzil. Treba pozriet man cdrdao sekciu
SETTINGS. Potom by mal fungovat aj k3b (pouzije cdrdao, ktore si nacita
konfiguraciu zo svojho konfig. suboru).

S pozdravom

Frantisek Repkovsky