[linux] Latex

Matej Kosik kosik na decef.elf.stuba.sk
Čtvrtek Červenec 10 12:19:19 CEST 2003

Marian Cavojsky wrote:

> Ano da sa pouzivat latex cez T1 (ci Cork, ci ako sa nazyva to
> kodovanie.) Neviem ako je to aktualne, ale latex nemal dotiahnute nejake
> veci v deleniach slov (ak sa nemylim) a cslatex tieto veci riesil. Islo
> tam o neochotu autorov LaTeX-u, zaradit upravy od Petra Olsaka.
>
> Nieco o tom povedal priamo p. Olsak na Zilinskom LugCon-e v oktobri
> 2002. Bohuzial si to uz presne nepamatam a zapisky som si trosku
> odflakol.

bolo by fajn, keby o tom nieco povedal (ze co v latex-u chyba)
a v cslatex-u je. Mne sa zda, ze tam s latex-om nie je ziadny
problem (Az na to teda, ze defaultne nema slovenske rozdelovanie
slov povolene a je to treba manualne `hack'-nut (vid koniec mojho uplne
prveho mailu v tomto thread-e).
--
Matej Kosik <http://altair.dcs.elf.stuba.sk/~kosik>
ICQ: 300133844