[linux] usb mouse optical

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Sobota Červenec 12 21:17:53 CEST 2003

--- Lubor Kacian <kacian na kacian.sk> wrote:

> tlacitka+koliesko a usb port a neviem ju rozbehat
> pod linuxom, skusal som rozne konfiguracne programy,
> mam nainstalovany mandrake 9.0, mozny problem moze
> byt aj to ze to vsetko mam nainstalovane na
> notebooku a tam je zabudovana myska.

> Poradim ti faq.linux.cz. Najdes tam vela uzitocneho.

neviem ako je to s tym notebookom, ale na usb mysku
treba usb-ohci/uhci (podla dosky) dalej input, hid,
usbmouse... tieto moduly stacia na to aby myska
fungovala ak teda este nie je nejaky problem s tym ze
notebook ma vlastnu mys

jard