[linux] NTP + DCF HOPF 4412

Milan Remenar Remenar_Milan na ebo.seas.sk
Pondělí Červenec 14 13:50:35 CEST 2003

Mohol by mi niekto poradit  ?
Mam 8 Linux Debian 2.2.17 PC, rozdelenych v dvoch sietach,
ktore su rootovane, na kazdej sieti mam jednu DCF kartu
HOPF 4412, pre ntpd server
v konfiguraku ntp.conf na jednom serveri  s ip 10.9.157.111 je pre
 DCF HOPF driver nastavenie :
server 127.127.8.1 mode 12
ako druhy server ntp je PC  s DCF HOPF na druhej sieti
server 10.9.156.111

a velmi casto sa stava, ze synchonizacia z DCF padne
v logu sa casto objavuje  hlaska "clock GENERIC(1) event "clk_fault (0x03)
".
ked si dam ntptrace - server berie cas zo servera, ktory je na druhej
sieti,
Je mozne ze DCF karta na jednom stroji pada a na druhom ide bez problemov,
nema server brat cas z kristalu DCF karty ? ma sa  hned ako DCF padne
prepnut na dalsi server, prepacte ak sa pytam dost naivne, da sa nejako
zistit
v akom rezime je DCF je na to nejaky obsluzny program a existuje
aj nejaka dokumentacia, kde sa mozem dopatrat ako sa ma nastavit
citanie z DCF ?  mozem zistit co vlastne znamenaju chybove hlasky
v logoch ?

                                          milanr