[linux] Logitech QuickCam Pro 4000

Pavel Cina p.cina na datacall.biz
Úterý Červenec 15 10:04:17 CEST 2003

Zdravim vas,

podarilo sa niekomu rozbehnut tuto Webcameru na Mandrake 9.1 ?
ja som skusil nasledovne:

modprobe pwc

dmesg oznamil zaregistrovanie noveho driveru Philips Webcam.

potom som skusil spustit xawt a dostal som tieto vypisy:
can't open /dev/v4l/video0: No such file or directory
v4l-conf had some trouble, trying to continue anyway
v4l2: open /dev/v4l/video0: No such file or directory
v4l: open /dev/v4l/video0: No such file or directory
no video grabber device available

potom som este stiahol z internetu pwcx-8.2-gcc32.o a urobil:
insmod -f pwcx-gcc32.o

dostal som warning, ze to bolo skompilovane pre kernel 2.4.20, ale
ziadna chybova hlaska.

lsmod povedal nieco ako:
pwcx-gcc32		87520 1
pwc			47688 1    [pwcx-gcc32]
videodev		8288  2    [pwc]

Ked som ale skusil znovu spustit xawtv, znovu tie iste hlasky. usbview tu kameru tiez nevidi.
Ani pomocou lsusb som nic nenasiel, len vyhlasilo nejaku chybu.

Vedel by mi niekto poradit co s tym alebo poslat nejaky link s navodom?

S pozdravom
Pavel