[linux] fsck na readonly mountnutom filesysteme

Julius Loman lomo na kyberia.net
Středa Červenec 16 08:42:40 CEST 2003

Ahojte

je mozne fsck pouzit na readonly mountutu parciciu (konkretne root
particu, ext3 format) ? Logika hovori, ze by tam nemal byt problem, ale
uz som to raz skusal a olutoval :-( a neviem ci to mohlo byt sposobene
tym mountunim alebo niecim inym. Kopec adresarov a suborov (teda ich
inody) mi oznacilo ako unattached a presunulo do lost+found.. medzi nimi
veci ako /etc/shadow ci /etc/init.d/ co samozrejme na notebooku bez
CDROM a disketovky nepotesi :-( tak neviem ci je niekde bug v ext3
journalingu alebo sa to naozaj nesmie fsck-ovat.

--

[ Julius Loman ][ lomo na kyberia.net ][ http://lomo.kyberia.net ][ icq:35732873 ]

 Microsoft dick is soft to do no harm