[linux] Automaticke startovanie programov v konzole

Pavol Gono gpalo na pobox.sk
Čtvrtek Červenec 17 00:13:08 CEST 2003

Zdravim

Uz dlhsiu dobu hutam nad tym, co treba spravit, aby sa urcity program
spustil na urcitom virtualnom terminali po rebootnuti systemu.
Normalne sa spustaju demony, ktore nie su naviazane na ziadny terminal
a na terminaloch caka getty na zadanie username a hesla.
Napriklad by som chcel spustit mc ako uzivatel xyz na terminali tty1
bez toho, aby som sa musel nalogovat a v shelli napisat exec mc.
Uvazoval som nad /etc/inittab (nieco ako 1:2345:respawn:su xyz -c mc),
ale nechcel som riskovat.

Dik za rady

palo
Vyrazne zlavy pocitacov a prislusenstva
Sun Fire V210 server v cenach uz od 125.000,- Sk bez DPH
Navstivte nas na adrese http://www.somi.sk/sun/lowend_servery.php