[linux] Cron postfix a mailovanie

Kocur kocur na zsvak.sk
Čtvrtek Červenec 17 11:38:56 CEST 2003

nazdar..

skus pozret /etc/aliases

a najst tam riadok ktory zacina
root: (real_email_address)

cize tom by malo byt potom nieco ako

root:    pogac

napr..

----- Original Message -----
From: "Pogac Daniel" <dano na tatrasoft.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Thursday, July 17, 2003 11:07 AM
Subject: [linux] Cron postfix a mailovanie

Dobry den.

Mam servrik postaveny na RH 7.3. Defaultne je nastaveny ako mail server
Sendmail.
Po nastaveni a spusteni Postfix-u a zmene linkov v /etc/alternatives/ mi
prestal cron
odosielat vysledky zo spustenia. Prezrel som logy cronu maillog a messages,
ale v
ani jednom nieje zmienka o tom ze by sa cron aspon pokusil poslat mail.
Pozeral som si tie linky v /etc/alternatives/ ale to je len o tom ze aky
daemon sa ma pouzit.
Z tohoto to vsak vyzera ze cron nejako nevie poslat mail cez
sendmail.postfix co by
vlastne mala byt binarka pre kompatibilitu postfixu a sendmailu.

Viete mi niekto poradit ako prinutim cron aby fungoval s postfixom ???

Daniel Pogač
TatraSoft Group s.r.o.
Sibírska 4
831 02 Bratislava