[linux] Logitech QuickCam Pro 4000

Pavel Cina p.cina na datacall.biz
Pátek Červenec 18 10:27:05 CEST 2003

Dňa St, 2003-07-16 at 07:38, Oskar Stolc napísal:

> a nasledne by mal tiez prezradil, ze s ktorym specialnym suborom
> /dev/videoXXX ho asocioval...
>
> U mna na jednom pocitaci, mi pekne vypise, ze sa pripojilo zariadenie
> /dev/video0.
>
> Oskar

U mna sa nevypise nic a najhorsie je, ze ani pomocou usbview nic nevidim
a ked dam lsusb, tak sa mi vypisu 4 riadky ale kamera tam neni a este k
tomu sa vypise aj nejaka chyba na riadku 2000 (cislo je okolo 2000). USB
Stick mi inak funguje (to znamena, ze USB ako take by malo ist).

Pavel