[linux] (no subject)

Kocur kocur na zsvak.sk
Pátek Červenec 18 12:51:52 CEST 2003

nazdar..

no preco ti to robi zrovna to co to robi ti povedat neviem...
skusil si lilu povedat aby sa zapisal do /dev/hda1 ...??

a k tomu rozdeleniu....

ja som to mal rozdele taq ze

hda1 - OS WinXYZ
hda2 - DataDisk on FAT32
hda5 - Linux EXT2 (ETX3)
hda6 - Swap for linux....

a k poradiu..
ono je to v podstate jedno...
lepsie je ale najprv naistalovat sWINstva
a potom linux...
lebo Windows si pri istalacii vzdy zapise svoj vlastny bootloader..
a prepise lilo...vobec ho nese*e ze tam je aj cosi ine...
taqze ak by si daval najprv linux a potom windows, taq vidows ti prepise
lilo(grub)
no a ked nemash startovaciu disketku od linuxu, taq sa knemu dostava dost
tazko...
(ale da sa...)

caff...