[linux] Samba ako PDC

Miroslav Pail miroslav.pail na army.sk
Pátek Červenec 18 12:53:55 CEST 2003

Dňa Pi 18. Júl 2003 11:23 Martin Mosny napísal:
> takze este raz:
>
> 1)   nastav   w2k  do  workgroup  rovnakeho  mena  ako  DOMENA  (napr
> workgroup=xy)

Nastavil som bez problemov

> 2)  zmen meno pocitaca na to co si nastavil v sambe (urcite mas meno s
> "$"?? aj v passwd aj smb.passwd?)

V Sambe som to vytvaral podla nazvu pocitaca s W2K. Skontroloval som to, v
passwd aj smbpasswd je s $

> 3) zmen w2k do domeny=xy

Tu nastavaju problemy
Ked nastavim domenu, pyta meno a heslo uctu, ktory umoznuje prihlasenie do
domeny. Skusal som tam davat bezneho uzivatela aj uzivatela s rootovskymi
pravami... ale vzdy mi to vypise, z je to neexistujuce meno, alebo zle heslo.