[linux] OT:perl

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Pátek Červenec 18 23:57:44 CEST 2003

On Thu, 17 Jul 2003, Stefan Valastan wrote:

> Dik pomohlo mi to, ale mal by som jednu otazku
> celemu tomu regexpu rozumiem az na tuto jednotku na konci {1}
> Mohol by si mi vysvetlit ze co znamena?

Myslim, ze tam bolo {$1} a nie {1}. Znamena to obsah prvej zatvorky.
Tzv. back reference v regularnom vyraze. Druha zatvorka je $2, cely
vyraz tusim $0 a podobne.

Ak ale nie je pouzitie regexpu nevyhnutne pouzi radsej prvu verziu.
Bude rychlejsia a pre neperlovskych programatorov urcite aj
citatelnejsia. Teda len ak chapu to zaporne cislo v substr(). :-)

--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk