[linux] RH 9 sa vlecie

Ing. Jan ONDREJ ondrejj na upjs.sk
Pondělí Červenec 21 07:40:05 CEST 2003

On Fri, Jul 18, 2003 at 07:16:24PM +0200, Jozo Botka wrote:
> Mne zase ide este rychlejse ako 7.3 ci 8.0. Mam Athlon xp 2100, 512 MB
> RAM, Ati Radeon 9200.

Ahoj,

  ta ATI Radeon 9200 Ti funguje aj vratane OpenGL podpory?
Ja sok to skusal rozbehat, nainstaloval som dri ovladace,
vpodstate sa rozbehli, ale chybal im AGP slot. Kedze mam tu kartu,
ktora je AGP 8x, tak som zistil, ze AGP 4x a 8x su znacene ako AGP 3.0.
To ale nieje podporene v 2.4.X jadrach a implementacia v 2.5.X je robena
tusim len pre KT400 cipset. Ja sice mam prave tento cipset, ale zda sa mi,
ze ta implementacia je chybna. Po spusteni Xwindows sa vypne monitor
a uz na obrazovke nic nevidim.
Jedine, co pomohlo, je zapnut volbu "ForcePCIMode" v XFree86.
Nasiel som to v nejakej konfere. Vascina veci funguje fajn, ale napr.
taky tuxracer ide strasne pomaly. Sa mi to nezda, zeby tu malo ist
na Radeon 9200 pomalsie, ako na Riva TNT2 alebo ATI Rage 128.

			Bye.
					SAL