[linux] ako naspat Debian?

Vojtech Zachar 9zachar na pauli.fmph.uniba.sk
Středa Červenec 23 10:54:07 CEST 2003

Zisti (fdisk -l /dev/hda), ake mas rozdelenie diskov.
Primontuj (mount) debian particiu, kde je kernel (pravdepodobne mas pre
cely debian iba jednu - takze tu).
Ak pouzivas Boot loader (grub, lilo), pridaj zodpovedajuce riadky pre
jadro z debian particie do konfiguraku. Pre lilo musis urobit update
konfigu (aby sa zobrali do uvahy vykonane zmeny).

Bootni - malo by ti ponuknut, ci chces bootnut Mandrake alebo Debian.

Ku vsetkemu je manual. (man fdisk, man mount, man lilo, man grub,
pripadne cely popis postupu v HOWTO strankach - treba pohladat tu
najvhodnejsiu - nic zloziteho).

Je mozne ze v Mandrake existuje nejaky pekny graficky programcok (niekde
v oddeleni systemovych utilit), v ktorom hore uvedeny postup urobis easy
just by few mouse clicks. :-)

    Vojto