[linux] X ani KDE nejde

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Středa Červenec 23 15:54:17 CEST 2003

> found
>
> tvoja verzia XFree86 nema pouzitelny driver pre tvoju graficku karta
vdaka - a co s tym?

> to iste len z mysou a klavesnicou.. Bud mas zly kernel alebo Xfree je zle
> skompilovane...
no klasicka genius optical + 5button+scroll
v GPM no problomo + PS/2 keyb. detto(no problemo)

> A kedze KDE pouziva X-Window system tak naskor treba spojazdnit XFree86...
* to mi je jasne :)

> Peto
Peto :)

xbase-clients, ako radil fantomas uz bez problemov mam
pouzivam debian.malyjarda - KDE321+xfre421 backporty pre Woodyho