[linux] instalacia linuxu - novy uzivatel

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Středa Červenec 23 18:11:17 CEST 2003

Ahoj,

On Wednesday 23 July 2003 18:01, linux na redwood.sk wrote:
> jasne flamewar je niekedy zabava, ale to nebol a nie je moj umysel :-)

:)

> dik za tip pozriem sa na to.

Jo, skus to, stat ta to bude v najhorsom pripade dve CD-R :). Ja osobne
knoppix pouzivam, ked musim "adminovat" z netcafe. V poslednej dobe som
skusal aj malicku distro zvanu lnx-bbc (dostupne na http://lnx-bbc.org),
vyvijanu aj slovakom :), Jurajom Bednarom, ale ta ti moc skusenosti s
desktopom neda. Malicka distro to je doslova nakolko cely disk ma velkost a
priblizny tvar kreditkarty, takze to v pohode v penazenke nosis.

> este raz vdaka, mal som nejake odporucania na RedHat a Mandrake a pytal
> som sa specialne, preto na desktop, ci tu ludia na liste maju/nemaju dobru
> skusenost s niektorou distribudiu prave pre desktpm ako inspiraciu a navod
> pre mna.

Hej, no lenze jiny pes, jina ves, ako sa vravi, takze kazdy ti povie nieco
ine..... treba vsetko odskusat, zvazit poziadavky a potom vybrat :).

Drzim palce
M.