[linux] Xy gpm kdm gdm ... pod rootom?

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Středa Červenec 23 18:48:53 CEST 2003

pekny den.

Vcera mi tu niekto celkom logicky odporucal nespustat uvedene pod rootom.
Z toho mi vyplyvaju otazky:
moze gpm (nie gdm) predsa bezat pod rootom?
ak Xy pojdu pod rootom - hrozi co?
ak nepojdu - ako to to spravit? + ak pojdu pod user1, moze to vyuzit aj
user2? ak ano, nebude mat vlastne Xy, kt. zaberu dalsiu pamat?
ku stroju xcem pripojit diskless station-y - GB RAM mam, ale nexcem zbytocne
minat ;)
nexat teda kdm pod rootom, ci nie?
ako je to potom s pravami, RAMkou, restartom ...

Niekde som cital, ze ak mam napr. dokument v OO a spadnu Xy, staci cosi a
som spat v OO a mam otvoreny_neporuseny uvedeny dokument, detto ostatne
aplikacie. Co, kde , ako? (URL som v googli nenasiel - asi zly syntax)
- plati take nieco aj pre kdm?

Dakujem OZAJ pekne.

PNV