[linux] SNMP - Timeout: No Response from localhost

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Čtvrtek Červenec 24 14:39:15 CEST 2003

Dobry den,

PF> Caute.

PF> Pokusal som sa nakonfigurovat snmp agenta na RH9.Ale robi mi asi toto(v
PF> anglickych forume to skratili asi na takito popis):

PF> snmpwalk localhost public ip
PF> I get no lines of output, and shortly afterward I get "Timeout: No Response
PF> from localhost". If I watch 'top' I can see that snmpd is now consuming
PF> almost 100% CPU and a fair bit more memory, both of these drop down again
PF> after around 2 minutes. During this time, no other SNMP request will work,
PF> but after it has recovered, it becomes business as usual.

> [...]

mno, nie som si sure, ale ked snmpget xce daco co nema snmpd v \mibs a
nefie to najst tak mu trva.
ja pouzivam snmpwalk -c public -v1 localhost OID
a ak das dotaz na OID z verzie 2c ale prepinac mas na 1 verziu, tak
mas timeout, a naopak ak sa spytas napr. rutra co vie iba v1 , a das
parameter -v2c tak dostanes timeout
ja vecsinou skusam aj v1 a potom v2c ;)  pripdane este parameter
LOAD_MIB ci ako.
treba nastavit snmpd.conf a snmp.conf, oba su dade nanosene, bez nich
to nepojde, hlavne treba nastavit spravnu grupu, zavisi ci sa pytas z
localhosta alebo dakde zo siete,

hope help
cee ya
Miki

--
Best regards,
 Peter                            mailto:mikeska na alcatel.sk