AKO spojazdnit locale - slovencinu v KDE 3.x.y (testovane Debian Woody all_stable) (was Re: [linux] locales a localepurge)

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Čtvrtek Červenec 24 19:38:21 CEST 2003

odpoviem si sam:
je to sice take --force riesenie, ale stoji to iba par minut casu navyse

0. vsetko pod root-om
1.
do /etc/locale.gen pridat
en_IE na euro ISO-8859-15
E na euro ISO-8859-15
en_IN UTF-8
en_US ISO-8859-1
en_US.UTF-8 UTF-8
sk_SK ISO-8859-2
cs_CZ ISO-8859-2
2. #locale-gen
3.
do /etc/locale.norpurge (ak neexistuje, vynechaj tento bod) pridat:
en
en_IE na euro
en_US
sk
4. #apt-get install kde-i18n-sk koffice-i18n-sk kde-i18n
ak to nepojde, tak este:
4B #apt-get install --reinstall kde-i18n-sk koffice-i18n-sk kde-i18n
4C #reboot

logout Peter :)