[linux] RH9 a NTFS

Ing. Marek Zima zima_marek na yahoo.co.uk
Čtvrtek Červenec 24 21:46:05 CEST 2003

Caute,

    Neviete nahodou preco RH9 nema v sebe standardne podporu pre mountovanie
NTFS particii.
    Ked dam taku particiu mountnut, tak mi vypise, ze NTFS nie je
podporovana jadrom.
    (Doposial som pouzival SuSE a ten to vedel standardne. No a Mandrake 9.1
to tiez vie standardne ... ine distra som este netestoval ... tak preco RH9
sa rozhodlo inak? Hmmmm ;)

    Nie ze by bol problem vykompilovat nove jadro, ale len taka "vzdusna"
otazka - neda sa to aj nejako inak?
    (niekde nieco zapnut, povolit ...., nejaky konfigurak ... ;)
    Ak niekto vie ako na to - sem s tym napadom ;D

    Vdaka za hocico.

Marek.