[linux] debian, sis7012, kernel-image-2.4.16

Matus Horvath horvathm na decef.elf.stuba.sk
Pátek Červenec 25 01:05:47 CEST 2003

Thursday, July 24, 2003, 8:21:48 AM, you wrote:

LL> pred par dnami som nainstaloval debian3.0r1 a mam problemy s on-
LL> board zvukovkou sis7012. vygoogloval som ze by mala behat s modulom
LL> pre i850 v kerneloch 2.4.* tak som instaloval bf24. tam mi to ale
LL> nechcelo chodit (na nastavenie som pouzil sndconfig) a tak som chcel
LL> pouzit alsu. debian ma ale alsa moduly kompilovane len pre kernel
LL> 2.4.16 a default kernel v bf24 je 2.4.16 tak som chcel instalovat
LL> 2.4.16 (apt-get install kernel-image-2.4.16-686). lenze teraz mi to
LL> pri boote skonci s kernel panic, s tym ze nemoze namountovat root
LL> filesystem. tak poradte co robit ...

Pridal si do lila riadok `initrd=...' ako kazal dpkg pri instalacii?

Ak nie, nabootuj niektore CD debianu, primountuj disk, pridaj na
vhodne miesto do /mnt/etc/lilo.conf riadok `initrd=/initrd.img' a
spusti `chroot /mnt lilo' (ak si namountoval disk na /mnt).

Disclaimer: Takto nejako som to kedysi urobil ja, ale nepamatam
si to uz presne. Mne to zafungovalo ale nerucim za to ze napriklad
lilo neprepise MBR na uplne inom disku ako by si cakal
(ak mas napriklad viac diskov) a ani za nic ine.

Matus Horvath

PS: Alebo este jednoduchsie nabootuj stare jadro :) za predpokladu
ze si ho nezmazal. Preco ma jednoduche riesenie napadne vzdy az
ako posledne?

ICQ: 33936477
mailto:horvathm na decef.elf.stuba.sk
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm