[linux] Re: [linux] Re: [linux] Re: [linux] wget

Peter Mikeska mikeska na alcatel.sk
Pátek Červenec 25 11:44:13 CEST 2003

Dobry den,

Friday, July 25, 2003, 8:23:12 AM, you wrote:

ml> ahoj,

ml> autoupdate je sucastou antiviru, ale predstav si , ze si 20 ludi
ml> zacne cez 128 kbps stahovat 5MB fajl....takto to stiahnem raz ,hodim
ml> to na ich ftp servery a automaticky poslem mail o aktualizacii :-)
ml> miso
ml> Dne 25. červenec 2003, <linux na lists.linux.sk> napsal:

> [...]

mno , ak tam mas daky cache prozy napr. squid,
v nom sa da aj to spravit ze napr ked vide subor co seci tahaju. napr
directx9b.exe tak sa da v squida nastavit aby ked ma request na tento
subor tak podhodi lokalny na disku, len by to obnasalo podhadzovanie stale novy
pri aktualizacii. keby bol v pomenovani system, tak sa da nastavit wget,
ja tak taham kurzovy listok  wget $DATE.kf ,
mno je to problem s takymto bazmekom ;)
miki

--
Best regards,
 Peter                            mailto:mikeska na alcatel.sk