[linux] Re: [linux] Re: [linux] Re: [linux] Re: [linux] wget

michal lackovic twix na seznam.cz
Pátek Červenec 25 14:34:20 CEST 2003

Zdravim

Taketo "solusn" si urobim cez cron,wget a ncftpput..potom mam na
webservery jeden asp skript, ktory  rozposiela hromadne emaily
uzivatelom, potom staci kliknut na link a uz sa to aktualizuje...mam
vsetko co potrebujem..:-)

Vsetko by bolo pekne , keby som vedel ako najst ten update na tomto
symantec.com,

Asi budem musiet naozaj ten manual citat :-(
Ak mate nejaky napad budem rad.
dik miso