[linux] Re: [linux] Re: [linux] Re: [linux] Re: [linux] wget

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pátek Červenec 25 14:47:32 CEST 2003

On Fri, Jul 25, 2003 at 02:34:20PM +0200, michal lackovic wrote:
> Taketo "solusn" si urobim cez cron,wget a ncftpput..potom mam na
> webservery jeden asp skript, ktory  rozposiela hromadne emaily
> uzivatelom, potom staci kliknut na link a uz sa to aktualizuje...mam
> vsetko co potrebujem..:-)

ok, zatial to vyzera ok ;-)))

> Vsetko by bolo pekne , keby som vedel ako najst ten update na tomto
> symantec.com,

aaaa ... uz to nebude jednoduche a 100%-ne riesenie ;-))

> Asi budem musiet naozaj ten manual citat :-(
> Ak mate nejaky napad budem rad.

Symantec si najprv stiahne nejaky binarny subor, z ktoreho vyparsuje, co
dalsie ma tahat - porovna to s existujucimi verziami, aby vedel, ci to
uz ma aktualizovane alebo nie ... pochybujem, ze ti to pojde lahko

aspon jedna win masna tam je, ked tam su antivirusy, takze novu kupovat
netreba

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE