[linux] dynamicky packet shaper

M.F. PSIkappa psi na talker.sk
Sobota Červenec 26 10:15:30 CEST 2003

Zdravim,
trosku malo udajov, ale pokusim sa z toho vycitat co najviac...

Takze na obmedzovanie velkych stahovacov je connbytes-patch, funguje to
tak, ze si nastavis limit kedy to ma prepnut na mensiu rychlost...
http://luxik.cdi.cz/~devik/connbytes/

Shapovanie po tokoch sa da urobit bud velmi premyslenym navrhom htb/cbq
stromu alebo v kombinacii s (e)sfq. Predpokladam, ze to bude nejaky mensi
provider, kedze taketo srandicky zeru dost casu a zdrojov...
http://www.ssi.bg/~alex/esfq/

Co sa tyka toho squid-a, tak squid ma sice delay-pools, ale neviem o tom,
zeby squid-ove delay-pools boli az tak sofistifikovane ako popisujes...

Inak da sa to spachat aj cez hnusny workaround, ked si robis traffic
accountig, ktory parsujes cez nejake skripty a podla toho dynamicky
upravuje shapovacie filtre.

Ak mozes, tak mi sukromne posli nazov toho providera, dost ma to zaujima,
kto sa s tym tak vyhral...

--
`)_|_('       PSIkappa
   I k        psi _at_ talker.sk